Home

Klantenervaringen

Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle goede zorgen en in het bijzonder Bianca. Onze kater Gizmo is vorige week overleden, en vanaf het eerste telefoontje is ons echt alle zorg ons uit handen genomen. Binnen een uur is Gizmo opgehaald door de dierenambulance, Bianca heeft heel rustig alle opties voorgelegd mbt de crematie en we konden nog even nadenken of we Gizmo wilden uitstrooien of toch liever een urntje… Zo ontzettend fijn! Dankzij jullie hebben we ons helemaal kunne richten op het afscheid van Gizmo.
Ik ben jullie zo dankbaar!
– Liefs, Edith

Beste dames van Majesta. Wat zijn jullie een fijne mensen. Ik wil jullie bedanken voor het mooie afscheid wat ik van mijn lieve franse bulldog Femke heb kunnen nemen.
Ik mis haar vreselijk. Jullie hadden alle tijd en aandacht ervoor genomen. Zo respectvol en met liefde gedaan, niets was jullie teveel. Een afscheid kun je maar 1x doen.
Ik wil nog even extra Ilse benoemen zonder de anderen tekort te doen, Omdat zij mij vanaf het begin tot de crematie heeft geholpen. Wat ben jij een lief en warm mens.
Dames heel erg bedankt.
Hartelijke groet,
– Peter uit Aalsmeer

Afgelopen 9 maart is ons lieve katje Cotty op tragische wijze plotseling overleden.
En wat moet je dan? In de tuin begraven? En wat dan, als je gaat verhuizen, je kunt haar niet meenemen.
Toen hebben mijn dochter en ik op diverse websites gekeken naar dierencrematoria. Recensies en ervaringen gelezen.
Bij jullie site kregen we direct een goed gevoel. Vooral ook de mogelijkheid om een pootafdruk in gips te laten maken en zo ook een haarlokje, sprak ons aan. We hadden gekozen voor een individuele crematie.
Omdat het in het weekend gebeurd was en we Cotty zo snel mogelijk wilde wegbrengen, hebben we zondag een afspraak gemaakt en onze lieverd in een mooi doosje gebracht. Ik zei dat we thuis al afscheid hadden genomen. Maar Ilse gaf ons de gelegenheid om ook daar afscheid van Cotty te nemen. Ze werd op een mooie tafel gezet, de twee kaarsen werden aangestoken. En daar kregen we alle tijd om afscheid te nemen. Ilse ging naar de andere ruimte en we konden komen als we er klaar voor waren. En dat vonden we zeer fijn en het gaf heel veel rust. Een waardig afscheid en Ilse ging met veel respect met alles om.
Toen hebben we direct een mooie urn uitgezocht en voor mijn dochter had ik een klein urntje erbij genomen, zodat zij Cotty ook altijd bij zich kan houden. Zo is er ook een extra pootafdruk met haarlok voor haar gemaakt. We mochten toen zelf het hartvormig steentje met een nummer uitkiezen wat bij de crematie gebruikt wordt en deze legden we in haar doosje. Dit nummer werd direct op het formulier ingevuld.
De volgende dag is Cotty gecremeerd en de dag daarna kregen we al een kaartje thuisgestuurd met het tijdstip van de crematie. We werden gebeld voor het maken van een afspraak en toen hebben we Cotty weer opgehaald. De pootafdruk zat in een heel mooi hartvormig doosje. Ook zat er een certificaat van crematie bij. En een mooie witte roos.

Wat we mede als zeer positief ervaren hebben, was de warmte, het respect en het geduld van jullie mensen. We hebben totaal geen druk ervaren, overal werd de tijd voor gegeven. Hiervoor willen we jullie hartelijk bedanken.
Onze lieverd is nu weer bij ons thuis en iedere dag brandt er een kaarsje bij haar en krijgt ze aaitjes en kusjes.

Brigitte en Anja

Lieve mensen van Majesta,
Wat ontzettend fijn dat jullie er waren zowel telefonisch als het kaartje heeft mij erg geraakt. Het pootafdruk is erg mooi en raakte mij heel erg ook Kiddy zijn as zit in een prachtige koker. Ook het certificaat waarin we lazen dat Kiddy een kruising tussen een Siberische kat en een Siamees kat was, dat wisten we niet (we dachten een straatkat). Jullie doen voor het kleine bedrag zeer veel dus hiervoor heel erg bedankt X.
Nogmaals dank ik waardeer en respecteer heel erg hoe het allemaal gegaan is.
Liefs Nancy (moeder) en Chelsea (dochter).

Lieve medewerkers,
Hierbij willen wij jullie met heel veel liefde bedanken voor de liefdevolle crematie van onze trouwe viervoeter Chinko. Donderdag 20 september hebben wij Chinko moeten laten inslapen bij de dierenarts van ranzijn wat voor ons al een zeer verdrietig moment was. Ook ons andere hondje Da Vinci had het niet naar zijn zin. Dan komt het moment van echt afscheid nemen en hem moet achter laten. Wij hadden gekozen voor een crematie individueel en een heel mooi urntje voor Chinko uitgezocht. Dan weer naar huis met veel verdriet.
Maar hoe het verder verliep was voor ons echt heel fijn. Een hele lieve brief van jullie met een prachtig gedichtje. Chinko was gecremeerd op 24 september jl.. Vandaag hebben wij het urntje opgehaald en hebben het een heel mooi plekje gegeven in ons huis. Verdriet hebben wij nog steeds dat is niet zomaar weg maar hoe het afscheid bij ranzijn en bij jullie de crematie is gegaan zijn wij iedereen heel erg dankbaar. Dank dank dank jullie wel.
Groetjes van Aad en Els Uljee
– Heerhugowaard

Geachte medewerkers,
Dank voor de zeer goede wijze waarop u ons heeft geïnformeerd n.a.v. de crematie van onze zo geliefde kat Dior en het mooie kaartje welke wij mochten ontvangen. Vrijdagmiddag heb ik nog gebeld want de Dierenambulance reed op dat moment niet en of het mogelijk was om zaterdag ochtend langs te mogen komen, echter wij werden verrast dat een medewerkster in Den Helder woont en ’s avonds bij ons langs kwam om de urn met de slapende kat met Dior daarin te mogen ontvangen en zijn daar ontzettend blij mee. Dior is weer thuis in haar vertrouwde omgeving.
Dank voor de goede verzorging in het algemeen,
Met vriendelijke groet,
Tiny en Aad Clowting
– Julianadorp

Lieve Bianca en Ilse,
1000 x dank voor alle goede zorgen bij de crematie van mijn hondje Bibi. Ik had me geen beter afscheid kunnen bedenken. Vanaf het eerste telefoongesprek tot het laatste afscheid bij jullie op locatie ben ik enorm onder de indruk van jullie betrokkenheid en liefdevolle professionaliteit. Wat zijn jullie topvrouwen en wat hebben jullie een inlevingsvermogen. Jullie zijn scherp en ook flexibiliteit. Bibi en ik hebben ons door jullie heel speciaal gevoeld. Het is een flinke rit naar Schagerbrug, maar ik zal het iedereen aanraden om het afscheid van hun huisdier bij jullie te doen. Topkwaliteit!!
– Tonneke Onnes

Beste mensen,
Via deze weg wil ik jullie bedanken voor de meer dan uitstekende en lieve dienstverlening en service die wij van jullie kregen na het overlijden van mijn maatje Jack, afgelopen 24 juli.
Ik ben hier zeer door geroerd en op dat moment hebben jullie mij een enorm hart onder de riem gestoken. Het ophalen van Jack en de lieve steun daarbij, de volgende dag al gecremeerd, en donderdag had ik de urn alweer hier. Perfekt!!!
Dus nogmaals, dank jullie wel en ga vooral op deze manier door, dan zullen jullie een heleboel mensen veel steun geven, en daarbij een goed gevoel!
Met vriendelijke groet,
Ron Narold

Hoi naamgenoot en collega
Heel erg bedankt namens Marjolein en mijzelf. Schagen is een leuke plaats en we hebben even uitgewaaid en we zijn even rustig bijgekomen. Foto’s zijn heel mooi geworden. We krijgen vrijdag zelf telefoon als Bibi terug in Amsterdam is. Nogmaals dank voor alles, Bibi lag heel mooi in het mandje, zo lag ze thuis altijd met haar kopje tegen de beer op de bank te slapen.
Heel veel liefs en groetjes voor jullie,
– Marjolein en Annemiek uit Amsterdam

Beste Ilse (en Bianca),
Helaas hebben we elkaar niet meer gesproken bij het ophalen van Kruimels urn, maar langs deze weg wil ik jou alsnog bedanken voor de steun en het begeleiden van het afscheid en het een plekje kunnen geven van Kruimel.
Het heeft mij heel veel goeds gedaan, want het is vreselijk om je hond te verliezen die je allerbeste vriendin en maatje is, want zoveel heeft zij voor mij betekend. Ik was helemaal de kluts kwijt en had niet verwacht op zo’n goede manier afscheid te kunnen nemen. Nu kan ik ook zeggen “het is goed zo”. Ik liet haar met een gerust hart achter, omdat jullie mij gelijk het gevoel gaven dat ik op jullie kon vertrouwen en Kruimel bij jullie kon achterlaten. En dan haar weer kunnen ophalen zodat zij altijd nog bij mij kan zijn.
Jouw uitleg, Ilse, waardoor ik heb kunnen zien hoe het proces is verlopen, gaf mij rust, Kruimel zit in mijn hart en ik heb het gevoel weer door te kunnen gaan zonder pijn te hoeven hebben. Ik ben jullie allebei dankbaar dat ik het met jullie heb kunnen en mogen delen om mijn Kruimel een plekje te geven. Ilse en Bianca …Bedankt!
– Ina Bos

Beste Majesta Schagerbrug,
Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alles toen wij onze Morris bij jullie hebben gebracht.
Morris is 23 jaar onze kat en beste vriend geweest. Wij hebben afgelopen februari afscheid van hem moeten nemen en dat was verschrikkelijk moeilijk en nog steeds. Maar door jullie hulp hebben wij goed afscheid kunnen nemen van hem. Jullie geduld en begrip heeft ons erg geholpen. Nogmaals onze dank daarvoor!
– Groeten Linda en Duncan

Geachte medewerkers Majesta,
Graag willen wij u danken voor de uitstekende afhandeling van de crematie van onze lieve weimaraner Storm.
Het mooie kaartje met de prachtige rijm waarop het tijdstip van cremeren vermeldt werd heeft ons goed gedaan.
Ik werd heel lief telefonisch te woord gestaan en ook gebeld nadat Storm opgehaald was bij de dierenarts. Dat was heel fijn.
Wij missen hem ontzettend!
Dank jullie wel!
– Martin & Els

Medewerkers Majesta,
Graag wil ik U hartelijk danken voor de uitstekende afhandeling van de crematie van Ceasar. De brief die ik van U ontving met tijdstip van de crematie heeft mij goed gedaan.
Vriendelijke groet,
– Sunny Koopmans de Jeer

Beste Simone, beste Bianca,
Langs deze weg, ook voor de medewerkers van het diernuitvaartcentrum te Amsterdam, onze hartelijke dank voor de wijze waarop onze hondjes Bibi en Daisy zijn behandeld en gecremeerd.
Het was warm en waardig. En ja natuurlijk waren onze hondjes net als alle anderen die jullie hebben meegemaakt de liefste schatjes.
Maar ook wij waren niet de enigen die afscheid moesten nemen van ze. Dat hebben zoveel katten- en hondenliefhebbers gedaan, maar jullie toegevoegde meerwaarde hierbij was en is ons niet ontgaan.
Jullie steun en begrip heeft ons goed gedaan. Dat wilden we jullie allemaal laten weten.
Voorts het geluk, dat we “kerngezonde” honden hebben gehad, en dat ze ruim 12 en 13,5 jaar oud mochten worden. Het was een toegevoegde meerwaarde aan ons leven.
En ja, als je sommige mensen leert kennen, dan ga je nog meer van je huisdieren houden. Altijd onvoorwaardelijk, lief en trouw.

Donateur bij de dierenambulance zijn we ook inmiddels.

Mijn vrouw geeft jullie allemaal een 10 plus.
Ik zeg: “Ga zo door lieve mensen….”.

Met verzekering van onze oprechte waardering,

Hartelijke groet,

Bonnie St. Claire
Anne-Jan Jongebloed

Heel heel heel veel dank voor hoe jullie met onze lieverd zijn omgegaan.
Zo fijn om begrepen te worden in je verdriet. Heeft me enorm veel gedaan en is mega gewaardeerd.
Gizmo is nu “thuis” en los van alle herinneringen die we zelf hebben opgebouwd in de afgelopen 15 jaar, heeft Majesta ons de kans gegeven om wat tastbare herinneringen te kunnen bewaren van onze kat.
Majesta begrijpt wat voor verdriet je kan hebben en is hier met heel veel respect, waardering en begrip mee omgegaan. Dank daarvoor!!
– Marianne Straatman

Afgelopen week heb ik afscheid moeten nemen van mijn dierbare kater. Omdat het me niet lukte uit de kamer te gaan waar mijn allerbeste vriend lag opgebaard, bracht Angela me een glas water om wat bij te komen en liet me bovendien mijn verhaal doen. Ik kalmeerde wat en sloot uiteindelijk de deur achter me. Dankzij Angela kreeg ik de ruimte die ik nodig had. Dankjewel Angela, bedankt dierencrematorium Majesta Schagerbrug voor het goede zorgen.
– Stefan Stroet

Wij willen Bianca van Majesta Schagerbrug enorm bedanken voor haar liefde en geduld.
Na onze vakantie kregen wij te horen dat onze kat Ousso was aangereden in Amsterdam en dat hij dat niet had overleefd. Hij was heel ver van huis. Ousso is door de dierenambulance naar Schagerbrug gebracht. Daar heeft Bianca zich over Ousso ontfermd. Zij heeft ervoor gezorgd dat hij er heel mooi bij lag. Toen wij van Ousso afscheid namen, brandden er kaarsjes en had ze z’n foto neergezet. Wij kregen ruim de tijd om op een rustige manier afscheid te nemen van Ousso. Bianca was voor ons echt een luisterend oor. Het onmogelijke was mogelijk. Ze heeft liefde voor haar vak en ontzettend veel geduld. Dat was heel erg fijn. Zij heeft ervoor gezorgd dat het een meer dan waardig afscheid was. Heel erg bedankt daarvoor!
– Joleen

Zowel het voorgesprek als de verdere afhandeling van het hele proces zijn wij zeer te spreken over !!!!
– J.Dijk

In een woord geweldig !! Nog bedankt voor de perfecte verzorging.
– Moesbergen

Wij zijn zeer tevreden. Goed opgevangen door de medewerker, ze was respectvol voor zowel ons als onze Spike.
– Adrie Kemper

Beste Ina, Wij willen jou heel hartelijk bedanken voor de mooie verzorging en afhandeling van de crematie van onze Shirly. Zo netjes is alles gegaan en dat geeft ons rust en vrede om alles te verwerken. Dank je wel. Hartelijke groeten
– Tineke de Vries en Sylvia Brunner

De mensen zijn heel vriendelijk en leven met je mee, begrijpen je verdriet. Het is prettig om te weten dat je diertje liefdevol wordt behandeld nadat hij is gestorven.
– Anita

Lieve Petra We willen je ontzettend bedanken dat je het allerlaatste wat we voor onze lieve Wicked konden doen zo mooi en respectvol hebt begeleid. Het maakt het afscheid tot een dierbare herinnering! Liefs
– Ernst-jan en Siny

We zijn zeer tevreden. Onze kater Jochie cremeren was niet niets. Voor ons van grote betekenis dus niet geen klein iets. Dit verlies is niet beschrijven, met geen woord. Dankzij u is Jochie weer thuis waar hij hoort. Bedankt!
– fam Muije, Alkmaar (Schagerbrug)

Ik wil jullie bedanken voor de liefdevolle aandacht.
Het was fijn om alle tijd en ruimte te mogen ervaren om afscheid te nemen van mijn lieve konijn Robbie.
Bijna 10 jaar lang genoten van deze lieverd. Wij, Cleo zijn konijnenvriendinnetje, en ik missen hem enorm.
Wij hebben bij jullie op een mooie en warme manier definitief afscheid van Robbie mogen nemen. Dank daarvoor!
Warme groet,
– Mirjam

Verleden week hebben wij afscheid moeten nemen van ons poezenjongetje Mickey. Zuiver op gevoel hadden wij Majesta uitgekozen voor hem en nadat hij was ingeslapen hebben we hem bij jullie gebracht. Op dat moment wist ik mij geen raad van verdriet maar wat kwamen wij terecht in een warm bad. Vol begrip, warmte en rust en dankzij dit kon ik hem met een gerust hart achterlaten.
Wij zullen hem nooit vergeten en ploegen ons door dit schrijnende verlies heen en willen jullie nogmaals enorm bedanken voor alle begrip en warmte.
Sam en Peter Maas

Beste mevrouw van Kuppevelt,
Super! En nogmaals heel erg bedankt!! En hoe jullie ons met dit helpen echt wauw! Wat een service en daar ben ik heel dankbaar voor! Zodra ik de tattoo heb, zal ik wel een foto maken en door sturen. En ja kan er maar niet aan wennen dat onze Brunnie er niet meer is. Wat een stilte en zo oneerlijk!
Maar dank u wel.
M.v.g, Natasja

Bij deze wil ik Majesta bedanken voor de goede zorg en crematie van onze lieve poes Morning

Ik wil even bedanken voor de fijne binnenkomst en de gang van zaken.
Terwijl ik er niet van op de hoogte was, vertelde uw werkneemster Angela, dat het wel ongebruikelijk was wanneer de hond niet meer opgebaard zou worden om afscheid te nemen. Ik wist namelijk niet dat dat mogelijk was en zei haar dat ik thuis al afscheid had genomen. Maar toen ze dat zei wilde ik graag die mogelijkheid hebben. Die afsluiting daar ben ik blij mee. Mijn dank daarvoor. Ze had ook kunnen accepteren dat ik thuis al afscheid had genomen maar dat deed ze niet.
– Alma Marx

Met deze willen wij u nog bedanken voor het mooie gedicht en alle zorgen voor onze Dolly, dit is een herinnering voor ons dat ons goed doet. Bedankt.
– Fam. J. van de Bergen – Scheele

Bedankt voor de goede en nette ophalen, opbaren , cremeren en verzorgen van deze crematie. Chi–Woo was keurig opgebaard alsof ze bij me sliep in betere tijden. Zal het afscheid als een goede herinnering bewaren door de goede zorgen. Nogmaals dank!
– Henk

Persoonlijke benadering, men stemt zich af op de mensen die voor hen staan. Schijnbaar uit de losse pols, maar dat gevoel voor dienstverlening heeft niet iedereen.
– Erica van Strien-Hagens

Ondanks dat het 2e Paasdag was werden we zeer vriendelijk ontvangen en werd er uitgebreid de tijd voor ons genomen. Het is te merken dat de beheerders echte dierenvrienden zijn. Alles was perfect geregeld en we konden echt de tijd nemen om afscheid van onze kat Jip te nemen op onze manier. Ook hebben we veel advies en informatie gekregen.
– Lilian

Beste mensen van Majesta Schagerbrug,
Ik wil jullie van harte bedanken voor de manier waarop jullie mij na het overlijden van Kruimel hebben opgevangen. En voor de respectvolle manier waarop jullie met Kruimel omgingen. De gesprekken met Bianca waren heel prettig. Dat alles maakt het afscheid van je geliefde huisdier nét even lichter, dank daarvoor. Hartelijke groet aan Bianca en Dagmar en een dikke knuffel voor Kay (of Kai?
– Rosemarie van Citters

Ze sturen in ieder geval een kaartje, zodat je weet wanneer je huisdier gecremeerd is, dat gebeurt niet vaak, ze zijn gewoon vriendelijk en helpen je met keuzes maken, zoals hoe jij zelf alles wilt, ze luisteren naar je.
– Marceline

Dank jullie wel voor de goede zorgen, jullie hebben mij zo goed geholpen!
– Arie

Dank voor jullie steun, tijdens de crematie en daarna. Vol lof hoe het gaat in jullie crematorium. Het was meer dan dier en mens waardig. Hopelijk komen vele baasjes bij jullie met hun geliefde dier. Dit is oprecht steun en medeleven wat jullie geven. dank hiervoor.
– de Rijk

Ik heb voor Majesta gekozen omdat die me het beste gevoel gaf. Goede ontvangst, medeleven respect voor overleden dier en eigenaar.
– Schönhage

de aankomst van mij hondje ukkie en 7 mnd later chico, dat is geweldig gegaan, ze hebben niets veranderd, hij en zij lagen precies zo als ik het had gedaan, het afscheid nemen heb ik in dagen gedaan, niet in een keer, verschillende dagen, ook de mensen die jou ontvangen zijn erg met je begaan, het uit kiezen van een urntje, ze nemen echt de tijd voor je,en horen jou verdriet aan, ze kijken jou niet de deur uit, ze geven jou alle tijd, dat doet je echt goed, met een woord, mvg … een verdrietig baasje
– Yvonne Bouman