Home

Klantenervaringen

Ik wil even bedanken voor de fijne binnenkomst en de gang van zaken.
Terwijl ik er niet van op de hoogte was, vertelde uw werkneemster Angela, dat het wel ongebruikelijk was wanneer de hond niet meer opgebaard zou worden om afscheid te nemen. Ik wist namelijk niet dat dat mogelijk was en zei haar dat ik thuis al afscheid had genomen. Maar toen ze dat zei wilde ik graag die mogelijkheid hebben. Die afsluiting daar ben ik blij mee. Mijn dank daarvoor. Ze had ook kunnen accepteren dat ik thuis al afscheid had genomen maar dat deed ze niet.
– Alma Marx

Met deze willen wij u nog bedanken voor het mooie gedicht en alle zorgen voor onze Dolly, dit is een herinnering voor ons dat ons goed doet. Bedankt.
– Fam. J. van de Bergen – Scheele

Bedankt voor de goede en nette ophalen, opbaren , cremeren en verzorgen van deze crematie. Chi–Woo was keurig opgebaard alsof ze bij me sliep in betere tijden. Zal het afscheid als een goede herinnering bewaren door de goede zorgen. Nogmaals dank!
– Henk

Persoonlijke benadering, men stemt zich af op de mensen die voor hen staan. Schijnbaar uit de losse pols, maar dat gevoel voor dienstverlening heeft niet iedereen.
– Erica van Strien-Hagens

Lieve Petra We willen je ontzettend bedanken dat je het allerlaatste wat we voor onze lieve Wicked konden doen zo mooi en respectvol hebt begeleid. Het maakt het afscheid tot een dierbare herinnering! Liefs
– Ernst-jan en Siny

We zijn zeer tevreden. Onze kater Jochie cremeren was niet niets. Voor ons van grote betekenis dus niet geen klein iets. Dit verlies is niet beschrijven, met geen woord. Dankzij u is Jochie weer thuis waar hij hoort. Bedankt!
– fam Muije, Alkmaar (Schagerbrug)

De mensen zijn heel vriendelijk en leven met je mee, begrijpen je verdriet. Het is prettig om te weten dat je diertje liefdevol wordt behandeld nadat hij is gestorven.
– Anita

Afgelopen week heb ik afscheid moeten nemen van mijn dierbare kater. Omdat het me niet lukte uit de kamer te gaan waar mijn allerbeste vriend lag opgebaard, bracht Angela me een glas water om wat bij te komen en liet me bovendien mijn verhaal doen. Ik kalmeerde wat en sloot uiteindelijk de deur achter me. Dankzij Angela kreeg ik de ruimte die ik nodig had. Dankjewel Angela, bedankt dierencrematorium Majesta Schagerbrug voor het goede zorgen.
– Stefan Stroet

Wij willen Bianca van Majesta Schagerbrug enorm bedanken voor haar liefde en geduld.
Na onze vakantie kregen wij te horen dat onze kat Ousso was aangereden in Amsterdam en dat hij dat niet had overleefd. Hij was heel ver van huis. Ousso is door de dierenambulance naar Schagerbrug gebracht. Daar heeft Bianca zich over Ousso ontfermd. Zij heeft ervoor gezorgd dat hij er heel mooi bij lag. Toen wij van Ousso afscheid namen, brandden er kaarsjes en had ze z’n foto neergezet. Wij kregen ruim de tijd om op een rustige manier afscheid te nemen van Ousso. Bianca was voor ons echt een luisterend oor. Het onmogelijke was mogelijk. Ze heeft liefde voor haar vak en ontzettend veel geduld. Dat was heel erg fijn. Zij heeft ervoor gezorgd dat het een meer dan waardig afscheid was. Heel erg bedankt daarvoor!
– Joleen

Zowel het voorgesprek als de verdere afhandeling van het hele proces zijn wij zeer te spreken over !!!!
– J.Dijk

In een woord geweldig !! Nog bedankt voor de perfecte verzorging.
– Moesbergen

Wij zijn zeer tevreden. Goed opgevangen door de medewerker, ze was respectvol voor zowel ons als onze Spike.
– Adrie Kemper

Beste Ina, Wij willen jou heel hartelijk bedanken voor de mooie verzorging en afhandeling van de crematie van onze Shirly. Zo netjes is alles gegaan en dat geeft ons rust en vrede om alles te verwerken. Dank je wel. Hartelijke groeten
– Tineke de Vries en Sylvia Brunner

Ondanks dat het 2e Paasdag was werden we zeer vriendelijk ontvangen en werd er uitgebreid de tijd voor ons genomen. Het is te merken dat de beheerders echte dierenvrienden zijn. Alles was perfect geregeld en we konden echt de tijd nemen om afscheid van onze kat Jip te nemen op onze manier. Ook hebben we veel advies en informatie gekregen.
– Lilian

Beste mensen van Majesta Schagerbrug,
Ik wil jullie van harte bedanken voor de manier waarop jullie mij na het overlijden van Kruimel hebben opgevangen. En voor de respectvolle manier waarop jullie met Kruimel omgingen. De gesprekken met Bianca waren heel prettig. Dat alles maakt het afscheid van je geliefde huisdier nét even lichter, dank daarvoor. Hartelijke groet aan Bianca en Dagmar en een dikke knuffel voor Kay (of Kai?
– Rosemarie van Citters

Ze sturen in ieder geval een kaartje, zodat je weet wanneer je huisdier gecremeerd is, dat gebeurt niet vaak, ze zijn gewoon vriendelijk en helpen je met keuzes maken, zoals hoe jij zelf alles wilt, ze luisteren naar je.
– Marceline

Dank jullie wel voor de goede zorgen, jullie hebben mij zo goed geholpen!
– Arie

Dank voor jullie steun, tijdens de crematie en daarna. Vol lof hoe het gaat in jullie crematorium. Het was meer dan dier en mens waardig. Hopelijk komen vele baasjes bij jullie met hun geliefde dier. Dit is oprecht steun en medeleven wat jullie geven. dank hiervoor.
– de Rijk

Ik heb voor Majesta gekozen omdat die me het beste gevoel gaf. Goede ontvangst, medeleven respect voor overleden dier en eigenaar.
– Schönhage

de aankomst van mij hondje ukkie en 7 mnd later chico, dat is geweldig gegaan, ze hebben niets veranderd, hij en zij lagen precies zo als ik het had gedaan, het afscheid nemen heb ik in dagen gedaan, niet in een keer, verschillende dagen, ook de mensen die jou ontvangen zijn erg met je begaan, het uit kiezen van een urntje, ze nemen echt de tijd voor je,en horen jou verdriet aan, ze kijken jou niet de deur uit, ze geven jou alle tijd, dat doet je echt goed, met een woord, mvg … een verdrietig baasje
– Yvonne Bouman